سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.persianblog'">

بدون موضوع!

شنبه 87/8/4 :: ساعت 12:37 عصر

سلام

من علی هستم

یه دانش آموز ایرانی!

چندتا وبلاگ عوض کردم!

یه وبلاگ نسبتا سیاسی هم دارم که خیلی ازش خوشم میاد!

دوست داشتی می تونی اینجا ببینیش!

اما دوست ندارم اینو سیاسی کنم!

بیشتر دنبال مطالب ادبی هستم احتمالا خاطره هامو هم بنویسم

توی خبرنامه عضو شو تا بفهمی که آپ می کنم!

ایشالله بعدا هم سر بزنی

به امید دیدارت دوست عزیز

خدا نگهدار


¤ نویسنده:علی اسماعیلی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خانه
مدیریت وبلاگ
شناسنامه
پست الکترونیک


کل بازدیدها:13138


بازدیدامروز:4


بازدیددیروز:0

 RSS 
 
لینک دوستان من
خودم!(سیاسی)
همراز
ساحره

درباره من
بدون موضوع!
علی اسماعیلی
توضیحی ندارم! اینجا سر بزن!

لوگوی وبلاگ
بدون موضوع!

اشتراک در خبرنامه
 

فهرست موضوعی یادداشت ها
روی کعبه چه نوشته .

اوقات شرعی

وضعیت من در یاهو
یــــاهـو

طراحی قالب: رفوزه